tiistai 6. maaliskuuta 2012

Minä rakastan...minua!

Vähänkö miulla on ollut kivaa viime aikoina! Olen tajunnut, että ympärilläni on aivan mahtavia ihmisiä ja tosiystäviä, jotka eivät hylänneet minuu, vaikka olin pari vuotta aika passiivinen ystävyyssuhteissani. Kiitos siitä, rakkaat! <3

Lauantaina pidettiin Miian ja Titin kanssa tyttöjen saunailta. Syötiin ja mässättiin kaikkee hyvää, saunottiin ja niinhän siinä kävi, että päädyttiin ensin baariin ja sitten vielä yökerhoon tanssahtelemaan. Mutta oli ihan superkivaa!! Jaloissa tuntuu vieläkin, että tuli siellä vähän tanssittua.

Sori tytsyt, lupasin, etten laita kuvia.
Mutta blurrasin tämän eikä naamat näy, ei siis paha!

Olen vihdoinkin tajunnut muutamia asioita tästä pienestä elämästäni. Olen alkanut päästä onnesta jyvälle. Minun on itse tehtävä itselleni se onni. Elettävä hetkessä ja nautittava siitä, olipa se hetki millainen tahansa. Minun täytyy alkaa rakastamaan itseäni. Minun täytyy olla hyvällä tavalla itsekäs. Nyt on aika, jolloin laitan itseni etusijalle ja pidän itsestäni huolta. Teen asioita, jotka tuntuvat hyvältä. Tapaan ihmisiä, jotka oikeasti pitävät minusta sellaisena kuin olen. Sellaisia, jotka ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. Nyt on sen aika!

Tähän sopii tällainen yleispätevä kuva: Kaleva ilta-auringossa.

Rakastakaa itseänne ja toisianne!

1 kommentti: