perjantai 6. elokuuta 2010

Kesäloman odottelua

Taas on pitänyt kiirusta tässä elämässä. Niin kiirusta, ettei tännekään ole ehtinyt mitään tarinoimaan. Viime aikoina olen keskittynyt kuntoiluun, korttien askarteluun ja virkkaamani kolmiohuivin viimeistelyyn. Kyllä, olen jälleen päässyt käsitöiden ihmeelliseen maailmaan käsiksi! Tarkoitus olisi saada huivi valmiiksi tässä parin viikon aikana ennen lomaa. Tältä huivi näyttää tällä hetkellä:

Olen alkanut tekemää hapsuja huivin reunoihin.
Ne näyttävät ihan mursun viiksiltä, eikö vain?

Kun olen saanut hapsut tehtyä niin katson, että teenkö huiviin vielä muutaman kerroksen lisää. En ole vielä ihan varma, onko se jo tarpeeksi iso. Eiköhän se tehdessä selviä.

Kesäloma alkaa siis vihdoinkin lähestyä. Kahden viikon päästä tähän aikaan olen jo lomalla. Aivan mahtavaa! Loma alkaa sillä, että hilppasen kampaajalle hakemaan syystukan. Palataan takaisin tummaan väriin ja olen miettinyt, että uskaltaisikohan sitä leikkauttaa otsatukan. Siis sellaisen tasaisen, ei sivuotsista tällä kertaa. Sitten meillä on kahden päivän lippu Blockfesteille eli siitä sitten uuden tukan kanssa illaksi hippaamaan.


Kunnon lomanalottajaiset siis tiedossa. Sitten ajattelin pyöriä pari päivää kotosalla ja sen jälkeen suuntaan kulkuni Savon sankkoihin metsiin. Kotiseutu kutsuu vuoden tauon jälkeen. Oikein odotan sitä, että pääsen istumaan järvenrannalle kuuntelemaan laineiden liplatusta ja tuulen suhinaa puissa. Pääsee pitkästä aikaa mökkeilemään ja varmaan pyörähdetään Savonlinnassakin. Sielläkään ei ole tullut käytyä varmaan pariin vuoteen ainakaan. Niin se aika rientää.

On se hyvä, että kohta on loma. Töissä alkaakin jo napsua päässä ja stressin taso on tällä hetkellä niin korkea, että olen jo hermoromahduksen partaalla. Mutta kyllä se taas tästä. Palataan viimeistään sitten uuden tukan kanssa astialle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti